PDA

Pogledaj punu verziju : Odabir tarantule za pocetnike, "handlovanje" i oprema



Glorfindel
14.03.11., 19:17
Znam da vecina stvari koje mene zanimaju ima na drugim temama, ali posto sam ja pocetnik (barem sto se tice tarantula), ne mogu jos da pohvatam sva imena tarantula i ne mogu da se snadjem pa mi treba pomoc iskusnijih clanova.

Prvo sto me zanima je koju tarantulu da kupim, tj da mi neko kaze da li postoji tarantula koja odgovara mom sledecem opisu:

Hteo bih da kupim vrstu koja se dosta cesto hrani, brzo raste, i moze bas dosta da poraste, nije mi bitno da li voli da plete mrezu ili ne, i koja nije previse defanzivna, koja bih mogao da drzim u ruci, sto me dovodi do druge stvari koja me zanima

Posto sam dosta zagrizen za pauke :D , zanima me da li je pametno da se "igram" sa njima. Naravno ne mislim nikakvo preterano mucenje. Procitao sam dosta postova sto se ovoga tice ali i dalje mi nije jasno. Negde sam procitao da su tarantule vise za gledanje a ne za cackanje, i da treba da se plasim ugriza ako je dosta dugo "cackam", ali ja mislim da pauci nikad nece ugristi osim ako su saterani u cosak i to vide kao jedini izlaz iz situacije.

I na kraju koliko cu novca morati da izdvojim za standardnu opremu?

Ja se izvinjavam ako sam necim prekrsio pravila foruma, i hteo bih da kazem da je sajt odlican, s obzirom da sam vec duze vreme pokusavao da kupim tarantulu, ali bez uspeha, sad cu konacno imati priliku :D

jonathan-sic
14.03.11., 20:55
VEcina korisnika misli da tarantule nisu za nosanje po rukama i da to za njih stvara odredjeni stres. Kada tarntula ujedan, ne mozes doboto precizan odgovor ali tak onekako.. kada se osjeti ugroženom.

treba ti terarijum ili modifikovan akvarijum. Podloga je kokosov ili crni treset. Vode treba da ima u malom čepiću ili manjoj posudi, zavisi kolika je tarantula.

Vlaznost odrzavas u zavisnosti od vrste tarantule.