PDA

Pogledaj punu verziju : Ceratogyrus marshalli pocetnik



Dacha88
18.03.11., 14:19
Ja sam pocetnik i planiram da kupim Ceratogyrus marshalli. Jel ima ona neke posebne zahteve, moze neki savet.....

Jel treba odmah grejac, svetlo?

Ceratogyrus marshalli ili N.Chromatus ???

Mozda sam neodlucan a mozda i nisam :D

zerobyte
18.03.11., 14:38
Po meni Nhandu chromatus, lepsa je, dosta aktivna a ne toliko zahtevna. :) Kako hoces, ti odluci. :)

marko
18.03.11., 15:08
A kako je to C.marshalli zahtevniji od C.chromatusa?

@Dacha88 - ne treba ti ni grejač ni svetlo, isto kao za sve ostale tarantule.
Grejač samo u slučaju da je u stanu/kući nepodnošljivo hladno. Ako je teperatura oko 20 miran si.

N.chromatus je dosta krupniji kad odraste, C.marshalli plete i ženka ima taj zanimljiv rogić na glavi.

Nećeš pogrešiti kako dog da odlučiš. Te dve vrste su toliko različite da je svako ubeđivanje tipa uzmi ovoga ili onoga po meni besmisleno. Koji ti se viđe sviđa njega uzmi. ;)

Miroslav
18.03.11., 15:50
Za C. marshalli ti je osnovno da mu obezbediš umereno vlaženje treseta (samo u jednom delu terarijuma, npr. posuda sa vodom), sobnu temperaturu i hranjenje jednom do dva puta nedeljno. Ako hoćeš da mu obezbediš uslove što približnije prirodnim, onda bi bilo dobro da mu staviš dosta treseta zato što ume da se ukopava. Većinu vremena provodi na ulazu u rupu, ali što su stariji to će sve više vremena provoditi napolju i dalje od rupe. Ženke su te koje imaju rogove, dok ih mužjaci u većini slučajeva nemaju. To je tarantula srednjeg rasta.

Nećeš se pokajati ako ju uzmeš.

toncek
18.03.11., 19:12
Ako si početnik onda ti je moj savijet da uzmeš chromatusa samo iz razloga što je marshalli često zakopan,a ako i nije čim pipneš terarij bježi u rupu...a chromatus ti se neće zakapati i uvijek ćeš ga moći vidjeti...

Dacha88
18.03.11., 20:14
A jel otrovan chromatus? jel mogu da ga stavim na ruku :D

loshme10
18.03.11., 20:33