PDA

Pogledaj punu verziju : Pitanje vezano za terarijum



kresa
09.11.11., 00:40
Pozdrav svima,
potpuni sam pocetnik i tek planiram da uzmem par T i unapred Vam se zahvaljujem na odgovorima i sugestijama.

Mesto gde zelim da stavim terarijum je jedna rupa u zidu. Imao sam zelju da tu kockastu rupu popunim terarijumom da izgleda kao da je deo zida. E sada, ta kocka je malo vece duzine 1m30cm visine 60cm i dubine 25cm. Posle dosta citanja tema na sajtu dosao sam na ideju da pregradim tu duzinu na dva terarijuma i u jednom da imam terestrijalnu a u drugom onu koja kopa rupe.

Pitanje je sledece:
Da li je prevelika dimenzija za te terarijume 65x50x25cm? Procitao sam na par mesta da su relativno manje dimenzije dovoljne i da li smeta sto je terarijum vecih dimenzija?

Hvala na sugestijama.

hey-ho
09.11.11., 01:15
Pozdrav! :)
Ako je vec toliko visok terarijum ja bih ti preporucio neku arborealnu tarantulu umesto terestrijalne, da bolje iskoristis taj prostor.
Racunaj da bi pored rupica sa gornje strane terarijuma obavezno trebao da imas bocnu ventilaciju na tako visokom terarijumu i stoga bi bilo korisno da ostavis malo prostora izmedju zida i bocnih strana terarijuma tj da smanjis velicinu oba terarijuma sa 130cm na 120cm. Rupe za ventilaciju mozes napraviti i sa prednje strane terarijuma. Sve to najbolje mozes iskombinovati ako pravis terarijume od pleksiglasa jer se lakse busi.

Mogao bih ja sad da se raspisem ovde ali je najbolje da ti pravis po nekoj tvojoj zamisli. Ako hoces dodatnu pomoc, korisno bi bilo da nekako skiciras to sto si zamislio i okacis slike ovde na forum, kako bi ti ljudi dali jos neke sugestije.

kresa
09.11.11., 08:20
Hvala hey-ho na ideji.