PDA

Pogledaj punu verziju : Treset



Stele
06.06.12., 00:06
Zanima me jel samo kokosov treset treba da ide u ter kod Tarantule ili i neka zemlja ili sta vec posto sam vidjao na slikama?

ACO87
06.06.12., 01:09
Pa kokosov treset ti je najboji, zato sto dobro zadrzava vlagu, ai i sterilan je, nema bakterija, budji i sl..

Stele
06.06.12., 01:40
A jel bi mogao po vrhu malo zemlje koja nema pesticide cisto malo negde,negde ?I interesuje me najvise sto se tice mahovine,jel bi se zalepila za kokosov treset ili na cemu se najbolje prima mahovina?

StefanBg
06.06.12., 01:52
zavisi za koju tarantulu, recimo za moju cyano koristim mesavinu humusa i sljunka i ekstra je... Dok kokosov treset uopste ne voli..

Stele
06.06.12., 01:54
A reci mi za G. pulchripes jel bi mogla mesavina kokosovog treseta i neke zemlje ili sta vec posto sam pocetnik po pitanju Tarantula?

Hvala na pomoci...

Satyr
06.06.12., 12:05
ma najjednostavnije ti je da koristiš čist treset, mahovina će ionako da potamni posle par dana, tako da se toga nećeš nagledati :D

StefanBg
06.06.12., 13:32
С'обзиром да твоја врста потиче са простора Парагваја и Аргентине, капирам да су тамо кишне шуме или нешто слично, тако да ти је најбоље да користиш тресет. Е сад, најједноставније ти је да купиш само кокосов тресет, али ако теби није проблем, свакако да би јој пријало и мешавина кокосовог тресета и баштенског хумуса. Нисам неки стручњак за тарантуле, нов сам у овим водама, али по мојој тарантули видим... Пробај мешавину, па ако видиш да не проводи време на тресету, ти стави само кокосов тресет. Али пусти је 2-3 дана да се прилагоди... Само без журбе... Срећно и Стрпљиво.

Ево информиши се мало о твојој врсти, леп текст. http://www.teraristika-hr.com/tarantule/grammostola-pulchripes/grammostola-pulchripes/

Stele
06.06.12., 16:37
Hvala puno ;) Mada zar mahovina ne moze da se primi negde i da traje duze?

loshme10
07.06.12., 10:10