PDA

Pogledaj punu verziju : B.Smithi



Stefan1970
19.04.15., 22:29
imam pitanje imam B.Smithi T i jako je nemirna stalno bi isla napolje ima 8-9cm sa nogama...nov sam u ovome pa ne znam bas sve o njima iscitao sam na internetu mnogo...posto sam pocetnik zeleo bih barem jednom da je stavim na ruku a jako je nemirna i cim joj se nesto priblizi kao pinceta za hranjenje odmah se uzdize na noge kao da ce da napadne pa me interesuje da li neko ima neki savet??imam je tek nedelju dana nije se kod mene niti jednom presvukla jos i dali ce mozda biti smirenija kad se presvuce..? :) pozzz svima nadam se da nisam prekrsio ni jedno pravilo :) ;)

Aginor
19.04.15., 22:46
Moj savet je da se ne igraš sa time i ne mučiš džabe pauka ako mu nije do toga... Ako je takve naravi, ništa tu ne možeš, to se s paukovima (i ostalim životinjama) radi od kad su mali, da se naviknu na ljudsku ruku.

Stefan1970
19.04.15., 23:09
ne bih se ja igrao nego mi je to zelja jednom barem :) znaci mislite da je sada kasno i da ga se proba priviknuti na ruku?

hey-ho
19.04.15., 23:15
To se sa gušterima radi, pauk se neće nikad navići :) Pored toga što su neke vrste manje defanzivne od drugih, da li ćeš moći da je uzimaš u ruke ili ne, zavisi i od same jedinke. Možeš imati i 2 smithija iz istog legla i jedan da bude miran a drugi nemiran. Nemoj često da je uznemiravaš i pokušavaš da uzimaš u ruke jer ih to stresira a možeš i ti dobiti iritacije. Imaš u članku o ovoj vrsti (na Početnoj strani) slike iritacija koje mogu nastati ako te zapraši dlačicama a imaš i još neke korisne informacije.

Inače, dobrodošao :)

Stefan1970
19.04.15., 23:23
znaci moram biti jako pazljiv kad skupim smelosti jedan dan pokusacu polako na ruku pa sta bog da ali ne izvan terarijuma nego u da se on ne povredi :) rekoh iscitao sam ja sve ali nigde nisam video ovakvo ponasanje... svuda pise da su mirne dosta i da ne dolazi do ugriza tako cesto..ovaj kao da je naopak :)



Bolje vas nasao :)

Lucifer
20.04.15., 16:32