PDA

Pogledaj punu verziju : Moje tarantule



NemchaNS
29.10.15., 22:17
Danas su mi stigle prve tarantule :D. Imao sam konsultacije sa iskusnijim članovima sa foruma i kada sam uzeo u obzir njihove savete i moj ukus odluka je pala na slingove i to:
G. pulchripes, P. irminia, M. balfouri i P. regalis :D. Da, iako sam početnik, nisam mogao da odolim Pokiju :D. Ljubav na prvi pogled!!! M. balfouri takođe.. Ma sve su suuupeeeer :D. Kao što vidite, osmeh mi ne silazi sa lica a slike ljubimaca ću postaviti čim budem u mogućnosti..

ZolleRu
30.10.15., 14:23
Oho, pazario si ih konacno, cestitam :) Super :) I izbor je dobar, nema sta :) Sta kaze klinac jel se i on odusevio? :D :D

NemchaNS
30.10.15., 18:03