PDA

Pogledaj punu verziju : G. Pulchra saveti



LukaBG
21.05.16., 04:15
Pozz ljudi, razmisljam da uzmem neku tarantulicu ozbiljno, totalni sam pocetnik, mada dosta sam do sada i naucio trazeci sve po netu, nego hteo sam da vas pitam sta mislite o Grammostola Pulchri kao prvom pauku? Cujem da su jako dobre za pocetnike, jako lepe crne boje i pitome, a pritom mogu i da se hendluju, sta mi vi jos mozete reci o njima? Jel mi je dobar izbor i naravno ak znate nekoga ko prodaje tu vrstu? Hvalaa :o

Tima
21.05.16., 13:53
Dobrodosao u hobi, i kupuj je, po meni je najmirnija vrsta i moze se hendlovati (ne preporucujem hendlovanje, time samo stresiras zivotinju). Ne moras mnogo da razmisljas, g. pulchra je savrsena za pocetnike, takodje i g. pulchrapes vidi samo koja ti je lepsa. Jedina mana je sto malo sporije rastu. Najbolje su za pocetnike jer su izdrzljive i nece lako da uginu ako ne radis nesto ispravno, nisu agresivne i veoma su cesto vani sto ih cini odlicnim displej tarantulama. Ceste su u hobiju i mnogo jeftine, mozes uzeti u NS exotics ja mislim za par evra sling nisam siguran, ili ako si juznije u gekkogecko. Mada verovatno ce ti se javiti neko i ovde na forum :)

LukaBG
21.05.16., 14:10
Ja sam cuo da je g.pulchra zapravo skupa, ja sam u Beogradu, hvala na informacijama :-D

Tima
21.05.16., 16:56
mozda trenutno, ona polaze mnogo jaja, tako da cim pukne kukon budu veoma jeftine

l_etranger
23.05.16., 22:29
mislim da Momcilo (NS exotics) ima g pulchre, da li slingove ili nesto starije to ne znam, ali to da je retka i skupa nije bas tacno

Tima
24.05.16., 00:28
Momcilo ima par slinga (4-5 ako ih nije vec prodao) a cena im je bila oko 10 evra

darkomarkovic21
24.05.16., 11:07