PDA

Pogledaj punu verziju : Gekko vittatus iliti palm gekon



Magi_f
26.07.08., 21:00
Narucila sam palm gekona(koji je preeelep),ali posto sam pocetnik,svaka pomoc je dobrodosla.E,sad..moj terarijum je sledecih dimenzija: 50x40x30.Da li je to dovoljno veliki prostor za ovog gekona jer znam da zahteva veliki prostor,pogotovu visinu posto voli da skace i da se pentara po granama ? Takojde bih zamolila za savete oko ishrane i potrebne opreme.


pozzzzz

Moo
26.07.08., 21:22
a gde si ga naručila...i koliko ga starog dobijaš...i jeste prelepi su...al ne znam da li je to vrsta koja je dobra za nekoga ko je početnik...i ja sam od nedavno počeo al sam se usudio da krenem samo sa E.Macularius pa ćemo za dalje da vidimo...al definitivno je palm jedan od najlepših gekona...i dobro nam došla... ::D

kimo
26.07.08., 21:27