PDA

Pogledaj punu verziju : G.Rosea i G.Porteri a ja pocetnik



Futurist
05.02.09., 23:01
Zdravo-zivo.
Nekoliko dana sam bistrio forum(ucio) i na kraju pazario dve zverke Grammostola Rosea i Gramostola Porteri(dobro sam napisao nazive?)
Posavetovao sam se sa prijateljem i uzeo.Sad ...sta bude-bice.
Jos su u transportnim plasticnim kutijama(za dan -dva ce biti gotovi terarijumi) pa ne znam(tj mislim da znam ali da proverim i cujem savete iskusnijih)sta da radim(hrana,eventualno fajtanje...).
Zveri su divljaci(znam,mnogi ce reci da je grska sto sam to uzeo)ali pocetnik sam i nemam zelju da karakondzulu vrtim po rukama a u terarijumima cu im stvoriti (bar se nadam )pristojne uslove za zivot(treset,mangro panj sa velikim supljinama,kamcina...nadam se da ce biti dosta?).
Drekavci su prilicno veliki(10 i 6-7cm)
E sad...molim za savete(terarijumi ce biti 30x30x30cm i nisam pametan sta da turim kao ''krov''(citao sam na forumu da je curi utekla tarantula tako sto je progrizla mrezu za komarce(?)
Toliko za sada.
Molim za savete i predloge.Slike cu da narihtam ako uspem da ih uslikam kroz plastiku(mada bih vise voleo da ih uslikam kad budu u terarijumu koji cu da sredim da bude ko' lutka;)
Pozz i unapred hvala

Duleslash
05.02.09., 23:07
probaj neku drvenu shperplochu mozesh lako naci i napravi ventilaciju...
vodi racuna citao sam negde da su rosea-e agresivne... a evo i jedne slike ujeda, vodi racuna ;) http://i21.photobucket.com/albums/b286/svujeys22/hand1.jpg

marko
05.02.09., 23:10
Duleslash, bombarduješ sa dezinformacijama, rosea je skoro najtolerantnija vrsta.

Futurist, nazive si dobro napisao sa jednom malom ispravkom, ime roda se piše velikim slovom a ime vrste malim, dakle Grammostola rosea itd...

Duleslash
05.02.09., 23:12
onda sam bio loshe obavesten, hvala na ispravci...

Ig0r
05.02.09., 23:14