PDA

Pogledaj punu verziju : Pterinochilus murinus



geosteva1
12.09.09., 18:02
Pozdrav svima! Evo i mene medju ljubiteljima tarantula... :D
Posto sam pocetnik zanima me kada bi trebala moja lepotica to da uradi imajuci u vidu da je stara 4 meseca kako kaze prodavac. Napravio sam joj kompletan eko sistem :D ( od navodnjavanja, ventilacije specijalne sijalice i obezbedio vlagu sigurno preko 70% samo jace, jer sam to primetio po tome sto mi je kamenje non stop oroseno a takodje ujutru i stranice terarijuma dok sijalica ne podgreje :D) temperatura se krece od 23 nocu a danju striktnih 27, cim krene preko pali se kuler od racunara i ubaca svez vazduh dok se temperatura ne vrati na 27.ako nesto fali savetuj te. Evo malo i i slicica da vidite kako izgleda ovaj eko sistem i lepotica naravno. geosteva1@nadlanu.com

Miroslav
12.09.09., 18:31
Imaš dosta loših stvari urađenih u tom terarijumu. Prvo - i najvažnije je vlaga. P. murinus ne zahteva valiku vlažnost. Njemu je sasvim dovoljna posudica sa vodom uz suvu podlogu. Drugo - promeni podlogu. Koliko vidim koristiš neki pesak ili tako nešto. Uzmi mu treset (obični ili kokosov), može i zemlja za cveće, samo pogledaj da li na pakovanju piše da li ima insekticida. Treće - izbaci to kamenje ili ga duboko ukopaj tako da ne padne na tarantulu, ukoliko bude kopala tunele.
Dodatni izvor grejanja, u tvom slučaju sijalica, ti nije potreban. Možeš ju koristiti zimi ukoliko ti temperatura u stanu danju bude manja od 18-20°C. I ventilator izvadi, zato što stvara nepotrebna strujanja vazduha, a samim tim i vibracije. Granje ostavi, ali ga spusti niže - murinus je terestrijalna tarantula, koja se skriva ispod panjeva ili tome sličnih stvari, pa bi bilo dobro da mu obezbediš neki zaklon. Čak ti ni terarijum nije adekvatan za tu vrstu tarantule, ali to nije nikakav problem, samo staviš deblji sloj treseta, ali je definitivno prevelik za tako malu tarantulu.

Najbitnije ti je da mu prvo spustiš vlagu.

geosteva1
12.09.09., 18:50