PDA

Pogledaj punu verziju : Boehmei ne jede????



michelangelo
07.07.10., 01:33
Kupio sam Boehmi pauka i imam ga mesec i po dana i velicine je 3-4 cm,jeo je svega 2 puta.Terarijum je mali,dakle taman za malog pauka,jedan deo je vlazan dok je drugi suv,ima u maloj posudici vode i cak sam mu ubacio i sundjer koji kvasim veoma cesto.On vec 2 nedelje stoji kod sundjera i bukvalno se ne pomera.Nije pocrneo ali posto sam amater i ovo mi je prvi pauk ne znam da li ce se presvlaciti.Davao sam mu crvice koje je dva puta pojeo dok sledecih10 ak puta nije hteo da jede.Sta se desava?

Radisa89
07.07.10., 01:40
koliko sam ja skontao citajuci forum + malo iskustva sa tarantulom, to u vezi sa hranom nije nista strasno, mozda je pred presvlacenjem a mozda samo nije gladan i mislim da ne treba da se brines oko toga.... sto se tice uslova u terarijumu ne smem nista da kazem sa sigurnoscu jer ne znam sta je potrebno za tu vrstu ali mislim da ti je taj sundjer nepotreban... uglavnom sacekaj jos koje misljenje, sigurno ce se naci neko iskusniji....

SxOne
07.07.10., 02:30
dovoljno je shto mu vlazish, navlazish mu jednu trecinu ter-a i dosta je...
al eto kul shto ima i posudu, mada je vishak ako je Tarantula malecna...

tarantule mogu po par meseci da ne jedu, tako da ne morash da se brinesh, ponudi mu na 2,3,4 dana, ako pojede super, ako ne pusti ga nijne gladan :)

i tako u krug :)
mozda je pred presvlacenjem, a mozda je i samo sit........

posle presvlacenja, nemoj da ga hranish 7 dana i to je cela nauka...

pozdrav !

D@nijel
07.07.10., 10:51
Evo ja cu da ti kazem da moja boehmei nije jednom sest meseci jela i isto tako se nije presvlacila.I onda bum jedno jutro nov pauk iskoci;) Ne brini nista.

sale1808
07.07.10., 13:28
Probaj sa nekom drugom hranom.........,eksperimentisi malo...,pa ces sam videti sta mu prija najvise.....
Naravno,ako uzimas iz prirode,vodi racuna da nije hemijski tretirana......