Strana 1 od 4 123 ... PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 20 od 71

Tema: Pocetnik :)

  1. #1

    Uobičajeno Pocetnik :)

    Pozdrav, zelela bi da kupim tarantulicu, po mogucnosti Haplopelma lividum zenku, citala sam dosta o njoj. Sa obzirom da sam pocetnik, i da pre nikada nisam imala pauka, molim vas da me neko posavetuje da li je dobro da kao pocetnuk uzemem ovu vrstu? Gde ima da se kupi, ili da li znate nekog ko prodaje ovu vrstu? Kakav terarijum da joj napravim?

    Nadam se da ne davim puno. Pozdrav svima

  2. #2
    Ljubitelj egzotičnih životinja Jazzman'ov Avatar
    Datum registracije
    Feb 2012
    Lokacija
    Vienna
    Postova
    120

    Uobičajeno Odg: Pocetnik :)

    Dobrodosla Nevena.

    S obizrom da si citala dosta o njoj ne vidim zasto je ne bi uzela.I uopsteno svako moze da se stara o bilo kojoj tarantuli, nista tesko dok god te ona interesuje.
    Ako planiras da uzmes odraslu jedinku trebala bi da imas terarijum velicine 30x30x30cm.

    A mozes je i drzati u nekoj manjoj posudici u slucaju da je kupis dok je jos mala.Ne bi trebala da je izlazes temperaturi nizoj od 19 stepeni.Savrsena dnevna temperatura za nju je 27-28 celzijusa-sto mozes da postignes nekom sijalicom na primer.

    Sto se kupovine tice-verujem da je cika Kimo ima u ponudi- www.nsexotics.net

    Pozdrav i pitaj slobodno ako te jos nesto interesuje, ne davis.

  3. #3
    Ljubitelj egzotičnih životinja legenda'ov Avatar
    Datum registracije
    Jun 2011
    Lokacija
    svilajnac
    Postova
    223

    Uobičajeno Odg: Pocetnik :)

    Ima momcilo a ima i sandor(homer)

  4. #4
    Ljubitelj egzotičnih životinja Dule'ov Avatar
    Datum registracije
    Apr 2011
    Lokacija
    Kacarevo
    Postova
    426

    Uobičajeno Odg: Pocetnik :)

    Mozda bi za pocetak ipak htela da uzmes neq koja nije kopac,tako da mozes da je stalno vidis?Posle uzimaj sta ti drago.

  5. #5
    Ljubitelj egzotičnih životinja marko_pa'ov Avatar
    Datum registracije