Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 20 od 27

Tema: Boa Constructor Red Tail pomoc!!!

  1. #1

    Unhappy Boa Constructor Red Tail pomoc!!!

    Pozdrav prvo zelim da vam se zahvalim sto ste napravili forum ,nadam se da ce mi mnogo pomoci...
    e ovako ,pre jedno 3-4 meseca uzeo sam Bou Contructora ,tj. dobio na poklon ,presvukla se jednom i sve je bilo super u jednom delu se presvukla kako treba ,pre 2-3 dana dao sam joj misa ,posto sam pocetnik nisam znao ali mis (mrtav,zaledjen) je malo smrdeo ,ali malo mislio sam da je to zbog zamrzivaca u kome ga cuvam ,pojela ga je ,i posle 2-3 dana pocela je mnogo cudno da se ponasa bukvalno nije znala gde se nalazi pocela je da se prevrce i slicno...Juce oko (8h) ujutru je pocela da se presvlaci i nije zavrsila ,i da ima posekotinu ali stvarno ne znam od cega ,jedino je moguce od drveta koje ima u terarijumu ...

    Sve najbolje ,pomoc molim vas

  2. #2
    VIP član hey-ho'ov Avatar
    Datum registracije
    Feb 2010
    Lokacija
    Novi Sad i Subotica
    Postova
    2.077

    Uobičajeno Odg: Boa Constructor Red Tail pomoc!!!

    Pozdrav!
    Mislim da nije bila dobra ideja davati miša koji sumnjivo miriše pa je najverovatnije to uzrok problema. Sveže odleđen miš ne bi trebao da ima gadan miris osim ako je pre zaleđivanja uginuo od neke bolesti.
    Nisam imao iskustva sa zmijama pa će ti, nadam se, pomoći neko drugi samo napiši još detalja o tome u kakvim je uslovima držiš i postavi slike terarijuma i zmije tako da se vidi posekotina.

  3. #3
    Član AleksA1'ov Avatar
    Datum registracije
    Jan 2014
    Lokacija
    Novi Beograd
    Postova
    33

    Uobičajeno Odg: Boa Constructor Red Tail pomoc!!!

    mene zanima koja ti je temperatura unutar ter. posto kod boe konstriktor temp ne sme da pada ispod 30 C zbog varenja
    misa ne smes davati zmiji koja je u fazi presvlacenja sacekas da se presvuce pa posle par dana joj das