Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 20 od 24

Tema: Sve o Loptastom - Kraljevskom pitoni

  1. #1
    Član SHUTGUN'ov Avatar
    Datum registracije
    May 2014
    Lokacija
    Beograd
    Postova
    18

    Question Sve o Loptastom - Kraljevskom pitoni

    Pozdrav svima S'obzirom da sam novi na forumu moje ime je Strahinja Markovic. Iz Beograda sam. Ovo je prvi put da koristim neki forum jos uvek neznam kako sve to funkcionise. Evo o cemu se radi. Kupio sam pre tri dana loptastog pitona pastel. 4-5 meseci starosti. Ovo je moja prva zmija tako da sam totalni laik. Znam neke osnovne stvari vezano za skrovista, temperaturu, vodu, hranjenje. Kod mene je stigao pre 3 dana, nisam ga jos vadio iz terarijuma dao sam mu 3 dana da se privikne na okruzenje. I taj treci dan mu je bio dan za hranjenje, tako da sad moram da sacekam jos 2-3 dana. Kada sam ga stavio u terarijum on je odmah poceo da ispituje okruzenje i da se dize do poklopca. Bukvalno je olizao ceo terarijum, bio je aktivan sve dok mu nisam ubacio skroviste i upalio lampu, tek tada se smirio, ceo taj dan i noc nije koristio skloniste, tek sutradan uvece kad sam ugasio svetlo on je usao u skloniste i sada ne izlazi iz njega. Prvi dan sam gurnuo ruku u terarijum i pomazio ga nije ni odreagovao (malo se zgrcio i to je to). Danas kada sam ga hranio sa mrtvim plenom jeo je bez ikakvih problema, od trenutka kada sam ubacio hrcka unutra pincetom sam ga mrdao ne vise od 10 sekundi odmah ga je ZGRABIO U sekundi je bio obmotan oko njega nisam stigao da vidim sta se desilo. U sustini mi deluje kao opustena zmija i verujem da ga nikada necu videti u lopti, izgleda mi TOTALNO opusten. Videcemo kada ga budem prv put izvadio. Zanima me sobzirom da mi je to prva zmija i da nikada nisam imao kontakta sa zmijama do sad (samo sam im se divio) da mi date neka uputstva: sta da radim, sta ne smem da radim, sta da izbegavam, sta da praktikujem... itd.... Kako da ga izvadim iz terarijuma, kako da znam kada da ga