Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 20 od 21

Tema: Par pitanja vezanih za Jemenskog kameleona i njegove potrebe

Hybrid View

  1. #1
    Novajlija
    Datum registracije
    Jan 2015
    Lokacija
    Vrsac
    Postova
    3

    Uobičajeno Par pitanja vezanih za Jemenskog kameleona i njegove potrebe

    Pozdrav svima, zbog nedovoljno uslova nikada nisam imao neku egzoticnu zivotinju za ljubimca, a zelja postoji vec duze vreme. Sada kada imam uslove, cvrsto sam resio da nabavim jednog.
    Citajuci po netu, shvatio sam da je za pocetnike u teraristici najbolje da pocnu sa Jemenskim kameleonom. Dosta toga sam procitao i solidno se informisao o ovoj vrsti kameleona, ali evo par pitanja za koje nisam nasao odgovor ili nisam 100% siguran da su tacni:

    1. Koje su najbolje dimenzije terarijuma za muzjaka?
    2. Koliko cesto treba cistiti terarijum i gde je najbolje preseliti kameleona za to vreme ciscenja?
    3. Da li postoji neka prostorija u kojoj je (ne)preporucljivo drzati kameleona? Ja bih najvise vole da bude sa mnom u sobi ako je to teoretski izvodljivo.
    4. Nigde nisam video da se spominje kavez kao staniste, pa me zanima da li je moguce drzati ga u kavezu, koji je naravno odgovarajucih dimenzija i namesten kako njima to odgovara?

    Nadam se da nisam preterao sa pitanjima i ovom prilikom bih se zahvalio svima koji su voljni da pomognu Cheers!

  2. #2
    Član
    Datum registracije
    Aug 2014
    Lokacija
    Zlatibor
    Postova
    16

    Uobičajeno Odg: Par pitanja vezanih za Jemenskog kameleona i njegove potrebe

    1. Za odraslog kameleona d55 s55 v70-75cm,za mladunce 40x40x60
    2. Cistis kad ti se ucini da se uprljalo i kada ti mislis da treba mozda na mesec dva(tako je pisalo u nekom starijem postu) a kemeleona stavis u neki manji terarijum ako imas ako ne onda u neku veliku plasticnu posudu..
    3. Za sobu-sasvim je izvodljivo da bude u tvojoj sobi ako temperature nisu nenormalne.