Prikaz rezultata 1 do 20 od 20

Tema: Pomoć oko identifikacije vrste

  1. #1
    Član Grof96'ov Avatar
    Datum registracije
    Dec 2015
    Lokacija
    Jagodina
    Postova
    40

    Question Pomoć oko identifikacije vrste

    Pozdrav! Nov sam na forumu I do sada sam se amaterski bavio teraristikom,periodicno, ali uglavnom su to bili gusteri i zmije. Mada, nasla se tu i po neka skorpija (Euscorpius italicus, npr.) a cak jednom i gatalinka (nisam tada znao da su pod zastitom ). Sada je na red dosla i tarantula.
    Do sada nisam imao nikakva iskustva sa ovim paucima, pa ne znam da li sam napravio dobar izbor prilikom odabira vrste, vi procenite
    U pitanju je tarantula sa slike (slikana blicem) kojoj ne znam Lat. naziv, pa bih molio za pomoc pri identifikaciji.

    Untitled.jpgUntitled111.jpg
    Ima raspon od oko 6-7cm i bila je sveze presvucena kad je kupljena (jedna briga manje) Kod mene je oko 3 nedelje i lepo jede zoophobase (jednog ''prosecnog'' na 4-5 dana).
    Btw, pre par dana prilicno je produbila svoju ''jamu'' ispod panja i oko ulaza postavila visok zid od zemlje i paucine , i redje izlazi (nocu kad upalim svetlo bude napolju, a sad je uglavnom zakopana). Znaci li to da ce se opet presvuci? Pls dajte Lat. naziv
    Hvala

  2. #2
    Zagriženi ljubitelj egzotičnih životinja ZolleRu'ov Avatar
    Datum registracije
    Oct 2012
    Lokacija
    Ruma
    Postova
    533

    Uobičajeno Odg: Pomoć oko identifikacije vrste

    Pozdrav.. Kupio si E.campestratus, nije los izbor.. Nece se jos presvlaciti to je tako malo sredila ulaz u gajbu i to je ok
    love of tarantulas..

  3. #3
    Član Grof96'ov Avatar
    Datum registracije
    Dec 2015
    Lokacija
    Jagodina
    Postova
    40

    Uobičajeno Odg: Pomoć oko identifikacije vrste

    Aha, hvala. Pokusavao sam da nadjem po netu lat naziv na osnovu slike, al' sve su mi nekako slicne...
    ...pa sam je ja pogresno desifrov'o kao G.pulchripes

  4. #4