Prikaz rezultata 1 do 9 od 9

Tema: Bradata Agama

  1. #1
    Novajlija
    Datum registracije
    Mar 2017
    Lokacija
    Cacak
    Postova
    5

    Uobičajeno Bradata Agama

    Pozdrav drugari,
    Imam par pitanja koja su mi se sama postavljala dok sam citao druge teme o ovoj vrsti, molio bih nekoga ko ima malo vise iskustva sa agamama da mi odgovori. (pricam o agami koja ima malo manje od godinu dana)☺
    Za Agamu sam se odlucio jer sam pocetnik u teraristici pa sam trazio po internetu nekog gustera lakseg za odrzavanje. Naravno sve sam prostudirao po X puta, informisao sam se i kod decka od koga sam uzeo agamu, on mi je objasnio sta i kako i dao mi je "starter pack" znaci terarijum sa spot sijalicom, neonkom, peskom, ppsudom za vodu, itd.
    Temperatura ispod spot lampe je od 32-36 stepeni u zavisnosti od sobne temperature.
    Voda joj je uvek dostupna. Od hrane joj dajem sve sto mogu da nadjem, znaci cvrcke razlicitih vrsta, fobase, dubie, lateralise, kalci-crve, jednom sam joj dao i brasnare ali ih izbegavam jer sam procitao da nisu narocito hranljivi, zelenu salatu, maslacak, endiviju, crveni radic, rukolu, matovilac. Terarijum je 100x50x50. E tako osnovno sam rekao sad prelazim na pitanja.

  2. #2
    Novajlija
    Datum registracije
    Mar 2017
    Lokacija
    Cacak
    Postova
    5

    Uobičajeno Odg: Bradata Agama

    1. Citao sam po temama o nekoj aktivnoscu Agama, ova moja ceo dan provede suncajuci se, jedina aktivnost joj je to sto se okrene na drugu stranu, izuzev kad joj dam da jede, onda odmah skoci pojede sve insekte sto joj dam, al cim zavrsi sa tim vrati se na svoje mesto i opet se ne mrda, takodje vise i ne silazi sa drveta kad treba da spava, kako se sunca tako ostane i da spava kada ugasim svetla. Jel to normalno tako i ako nije kako da promenim to?