Strana 1 od 2 12 PoslednjaPoslednja
Prikaz rezultata 1 do 20 od 29

Tema: koju tarantulu da uzmem

  1. #1

    Uobičajeno koju tarantulu da uzmem

    cao svima,hteo bih da drzim neku tarantulu.
    imam terarijum 30x15x20, koju bih mogao tu da drzim a da ima u bgd-u.
    p.s. totalnisam sam pocetnik.

  2. #2

    Uobičajeno Odg: koju tarantulu da uzmem

    to je mali ter za odraslu t prosecne velicine...
    bar 30x30....nisu skupi toliki terarijumi

  3. #3
    Zagriženi ljubitelj egzotičnih životinja gava'ov Avatar
    Datum registracije
    Oct 2006
    Lokacija
    Beograd
    Postova
    707

    Uobičajeno Odg: koju tarantulu da uzmem

    U tolikom terarijumu, za pocetak, bilo koju. Kasnije... manje vise nijednu. Zavisi koje volis i koliko si novca spreman da das. Moj ti je savet da malo procackas po netu i vidis koja ti se najvise dopada. Takodje da pogledas ponude ovde na forumu i vidis sta sve ima da se kupi. Kad naidjes na nesto interesantno onda pitaj sta te interesuje

  4. #4
    Ljubitelj egzotičnih životinja markozmaj'ov Avatar
    Datum registracije
    Nov 2007
    Lokacija
    Simanovci
    Postova
    432

    Uobičajeno Odg: koju tarantulu da uzmem

    pa evo ja da odgovorim umesto nikele,jer mi je to brat i ja sam mu obecao tarantulu.
    neku jeftiniju i ne toliko zahtevnu jer je do sada samo cuvao i jos cuva plavog raka u tom ter.
    a za ter nije problem imam stakla samo da se izlepi.

    :Aerodactyl:

  5. #5

    Uobičajeno Odg: koju tarantulu da uzmem

    za pocetnike je super gramostola rosea.neznam da li sam dobro napisao latinsko ime
    VOLIM ZIVOTINJE

  6. #6
    Ljubitelj egzotičnih životinja huana'ov Avatar
    Datum registracije
    Sep 2007
    Lokacija
    imagination land
    Postova
    330

    Uobičajeno Odg: koju tarantulu da uzmem